Bestel en verzend procedure
Bestel procedure:
Bestellen bij ons is heel eenvoudig, als u de gewenste artikelen in uw winkelmandje heeft klikt u op bestelling afronden. U kunt met of zonder account bij ons bestellen.
Nadat u bent ingelogd of gekozen heeft als gast te bestellen kunt u de betaalwijze kiezen, u kunt kiezen voor iDeal (Nederland).
Dan kunt u de verzendwijze kiezen. U kunt het afhalen bij ons in Loosdrecht, laten verzenden met PostNL en laten bezorgen bij een PostNL punt (dit geldt alleen voor pakketpost dus als u hier voor kiest wordt er automatisch pakket tarief gerekend).
Hierna moet u uw adres gegevens invullen waar de bestelling heen gezonden moet worden. Dan klikt u op dat u akkoord gaat met de algemene voorwaarden. Dan klikt u weer op bestelling bevestigen.
U kunt nu de betaling voltooien. Na het voltooien van de betaling komt u terug op onze webshop en krijgt u per mail een order bevestiging.
Let op dat u uw goede email adres invult anders krijgt u geen mail. Na dat u de mail heeft ontvangen met 'Betaald' kan de bestelling niet meer aangepast worden.
Verzend procedure:
Verzendkosten:
Nederland: | |
Brievenbus post met tracking €4,25 | |
Pakketpost met tracking €5,95 |
De levertijd bedraaft 1 á 2 werkdagen.
Uw bestelling wordt verzonden met PostNL.
U krijgt hier automatisch een bevestiging van + tracking nummer. Via het tracking nummer kunt u het pakketje volgen.
In de maanden November en December kunnen de pakketjes vertraging oplopen door de piek periode.
Heeft u uw pakket niet ontvangen vanwege een verkeerd ingevuld adres of dat het retour naar ons is gegaan?
Adresgegevens dienen juist ingevuld te worden door u.
U ontvangt na het plaatsen van de bestelling een email waarin u uw gegevens kunt controleren en zo nodig kunt aanpassen door ons zsm dit te laten weten.
Zodra u bericht heeft ontvangen dat de bestelling is verstuurd kunnen we deze gegevens niet meer wijzigen.
Pakketten met een onjuist adres komen binnen een aantal dagen bij ons retour, wij zullen hiervan de klant op de hoogte brengen.
De kosten om het pakket opnieuw te verzenden naar het juiste adres bedragen de reguliere verzendkosten en is voor de klant.
Wilt u de bestelling laten annuleren, dan is dat ook mogelijk. De gemaakte verzendkosten worden dan in mindering gebracht op het door u te ontvangen bedrag.